اطلاعات دوره
آموزش مدیریت سرمایه روان شناختی سازمان
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت سرمایه روان شناختی سازمان

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد فروهر4.6
  • زمان:3 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سرمایه روان شناختی مفهوم جدیدی است که در چارچوب رفتار سازمانی مثبت گرا و با الهام از نهضت روان شناسی مثبت گرا در دانشگاه میشگیان و طی پنج سال تحقیق و بررسی طی سال های 2002 تا 2007 در کشورها و سازمان های مختلف مطرح شد. این مفهوم خیلی زود توانست به محبوبیت فزاینده ای نزد پژوهشگران و همین طور مدیران و رهبران سازمانی دست پیدا کند. در این آموزش ویدئویی با تکیه بر کتاب ارزشمند سرمایه روان شناختی فرد لوتانز و همکاران به آموزش سرمایه روان شناختی سازمان پرداخته خواهد شد.
دوره آموزش مدیریت سرمایه روان شناختی سازمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد فروهر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت سرمایه روان شناختی سازمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد فروهر

با عرض سلام و احترام خدمت فرادرسی های عزیز از اینکه این آموزش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته خرسندم. این آموزش مبتنی بر کتاب ارزشمند سرمایه روانشناختی اثر فرد لوتانز (ترجمه جمشیدیان و فروهر) تهیه شده و البته همراه با اضافات و تغییراتی نیز بوده. در پاسخ به فرادرسی عزیز اقا هادی، سیاست و هدف فرادرس و البته خواسته مدرسان ارائه آموزشهای با زمان مناسب و هزینه مناسب برای مخاطبین است و اگر بخواهیم خیلی وارد جزئیات آموزشها بشویم آموزش بسیار طولانی و خسته کننده خواهد شد و قطعا فرایند ضبط تا انتشار اثر نیز بسیار زمان بر میشود که در نهایت تمام اینها به نفع مخاطب نخواهد بود. در مجموع، آموزشها در عین اینکه تاحدودی خلاصه هستند، به کلیت مباحث پرداخته اند و به ویژه در خصوص این آموزش هرآنچه لازم بوده ارائه شده است «شامل تاریخچه، ملاکهای سرمایه روانشناختی، نظریه های مبنایی سرمایه روانشناختی، مولفه های سرمایه روانشناختی، توسعه سرمایه روانشناختی و ...) با ارزوی اینکه بانک سرمایه روانشناخت

عبداللطیف

آموزش هم از لحاظ بیان مدرس و هم تطابق سرفصل ها با محتوای آموزش کامل و خوبی بود.

هادی

سلام. این آموزش از نظر من کلیتش خوب بود و اگر جزییات رو بیشتر توضیح می دادند بهتر میشد. برای شروع خوب و مناسبه

کتی

من دو قسمت از این آموزشو دیدم و اطلاعات خوبی بهم داد و راضیم ازش. متشکرم

علی

خیلی خوب و مفید بود. تشکر فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی