اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت جذب و اجرای پروژه های پژوهشی و علمی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت جذب و اجرای پروژه های پژوهشی و علمی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از ارائه این فرادرس، تقویت ظرفیت های اشتغال زایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فرهیخته ای است که در جامعه، موضوعاتی مساله محور در حوزه تخصصی خود را مشاهده می نمایند، اما تجربه تبدیل مساله مورد مشاهده به یک قرارداد پژوهشی در آن حوزه را ندارند. این آموزش ها به توانمند سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان در اشتغال یابی به پژوهش در حوزه تخصصیشان کمک می نماید و امکان گذر از محققی صرفا آکادمیک به محققی حرفه ای را پدیدار می سازد. این آموزش در دو درس اصلی مدیریت جذب پروژه های پژوهشی و مدیریت اجرای پروژه های پژوهشی تنظیم شده است.
دوره آموزش مدیریت جذب و اجرای پروژه های پژوهشی و علمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرش قهرمان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت جذب و اجرای پروژه های پژوهشی و علمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدرضا

مدرس خیلی عالی بود و خیلی خوب بود که تو این حوزه کار کرده بودند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی