اطلاعات دوره
آموزش درس مدیریت اسلامی – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش درس مدیریت اسلامی – جامع و با نکات مهم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدعلی حسنی نیک5
  • زمان:9 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دین اسلام، به عنوان آخرین دین الهی که مدعی هدایت بشریت در همه موقعیت های مکانی و زمانی است نمی تواند به فرایندهای مهم مدیریتی بی توجه باشد، چرا که بدون آن ها از اساس، پیشرفت و بالاتر از آن هدایتی در کار نخواهد بود. براساس ادعای دین اسلام برای هدایت جامعه بشریت به سوی تعالی و اهمیت نظام مدیریتی در این مسیر، بر ما لازم است تا دال های مدیریتی را از منابع دینی استخراج کنیم. در این فرادرس بر آن هستیم تا با مروری بر مهمترین منابع تدوین شده درباره مدیریت اسلامی، مقدمات لازم برای این مهم را در اختیار مخاطبین آن قرار دهیم.
دوره آموزش درس مدیریت اسلامی – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی حسنی نیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درس مدیریت اسلامی – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

درس خوبی بود، یعنی کار راه بنداز بود.

زینب

واقعا عالی بود خودم استاد دانشگاه هستم ازش کلی استفاده کردم.

سید محمود

عااالییی بود این آموزش و بیان خیلی خوبی داشت مدرس و کاربردی بود.

بهزاد

خیلی خوب بود، اون کسی که ارائه میداد مسلط بود فن بیان خوبی داشتند.

مرضیه

من خیلی راضی بودم و از نظر من هیچ مشکلی نداشت. چندتا از آموزش ها رو هم میخوام دریافت کنم ولی هنوز منتشر نشده. با تشکر از سایت خوبتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی