اطلاعات دوره
آموزش بهینه سازی کلاسیک در متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی کلاسیک در متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرادرس بهینه سازی کلاسیک در متلب، هفتمین بخش از مجموعه فرادرس های متلب برای علوم و مهندسی است. در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف بهینه سازی کلاسیک آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، حل مسائل بهینه سازی غیر خطی، برنامه ریزی خطی، حل مسائل بهینه سازی درجه دو و ... است. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش بهینه سازی کلاسیک در متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی کلاسیک در متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا

خیلی تند درس میدن

مهران

خوب.

yaspes

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی و مجموعه فرادرس بهینه سازی یکی از مسایل مهم درس تحقیق در عملیات رشته مهندسی صنایع بود که ما تو دانشگاه خوندیم .یک مبحث خیلی مهم و کاربردی که اکثر دانشجویان توش مشکل داشتن که با حل این مسائل تو نرم افزار مطلب یکم سخت تر هم میشه . منم خیلی مشکل داشتم تو این زمینه که با آموزش های خوب استاد هریس و تیم خوب فرادرس دیگه این مسائل مشکل نخواهد بود . علاوه بر این تیم خوب فرا درس مجموعه ی کاملی یادگیری متلب رو در اختیار دانشجو ها قرار دادند که با تهیه این مجموعه ها تو متلب بی نیاز خواهی شد که از مجموعه فرادرس تشکر میکنم . لطفا دوستانه که متلب رو یاد میگیرن و درس بهینه سازی حتما پیشنهاد میکنم آموزش های استاد رو تهیه کنن . باتشکر از مجموعه فرادرس

سجاد

با عرض ادب و احترام و تشکر ویژه از تمام اعضای تیم بزرگ فرادرس و تمام کسانی که در ایجاد چنین بستر گسترده آموزشی نقشی داشته اند یکی از موانع پیشرفت علمی در کشور ما متاسفانه عدم دسترسی دانشجویان و سایر افراد مستعد برای یادگیری به منابع مناسب و با کیفیت آموزشی است و منابع آموزش به چند دانشگاه خاص محدود می شد و این باعث یک شکاف طبقاتی آموزشی بسیار گسترده در کشور شده بود که با ایجاد چنین بستر های آموزشی این شکاف تا حدودی کاسته خواهد شد و تشکر ویژه ای هم از آقای دکتر کلامی هریس برای آموزش بهینه سازی کلاسیک در متلب و اینکه به صورت رایگان هم منتشر شده است… سپاسگزارم. در رابطه با آموزش شیوه بیان استاد و تسلط ایشان بر مباحث واقعاً بی نقص و بی نظیره ، این آموزش از لحاظ محتوایی بسیار بسیار کیفیت بالایی دارد، به کمک این آموزش میتوان بدون نیاز به منابع مطالعاتی دیگرتا حد زیادی توانایی کسب کرد.

متین

عالیه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی