اطلاعات دوره
آموزش محاسبات عددی - خطاها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش محاسبات عددی - خطاها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از درس های خیلی جذاب مقطع کارشناسی اکثر رشته های مهندسی، درس محاسبات عددی است که اغلب درترم های دوم یا سوم ارائه می شود. در این درس، معادلات دیفرانسیلی که به روش تحلیلی قادر به حل آن ها نیستیم، به صورت عددی و با دقت دلخواه حل می شود و یا چگونگی حل مسائل بهینه سازی به صورت عددی آموزش داده می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا محاسبات عددی-خطاها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش محاسبات عددی - خطاها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبات عددی - خطاها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ایمان

آموزش بسیار خوب و جامعی ارائه شده بود، استاد بسیار مسلط و در این زمینه بسیار خبره هستند. به نظرم بهتره آموزش هایی از این جنس بیشتر در سایت قرار بگیره و آموزش هایی که مدرس از روی یک پاورپوینت و بدون هیچ چالشی و بعضاً طوطی وار یه سری مطالب رو تدریس میکنه چندان چنگی به دل نمیزنه و اینکه استاد درگیر چالش تدریس میشن بسیار دلچسب میکنه آموزشو. تنها نقطه ضعفی که چندان هم جدی نبود فقط گاهی اوقات تند شدن ضرب‌اهنگ تدریس بود. ممنون از مجموعه حرفه ای شما.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی