اطلاعات دوره
آموزش آنالیز عددی پیشرفته – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش آنالیز عددی پیشرفته – جامع و با نکات مهم

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پیمان پیروان5
  • زمان:10 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس علاوه بر آموزش تشریحی مطالب، مبنای تدریس بر حل مساله استوار است. در واقع با حل مسائل پایه‌ای و مختلف، مفاهیم و موضوعات درسی به طور عمیق و دقیق تدریس می‌شود و در نهایت دانشجو از مراجعه به سایر منابع و کتب بی‌نیاز می‌گردد. بی‌تردید برای دانشجویان، فرایند درک عمیق‌تر مفاهیم ریاضی، تسلط بر کاربرد آن‌ها، پی بردن به فنون و ریزه‌کاری‌های ریاضی و سرانجام کسب آمادگی‌های لازم برای پیشرفت در دنیای ریاضی، با حل مساله همراه است. بنابراین این آموزش، پس از بررسی ایده‌ها و الگوریتم‌های پیشرفته عددی با حل تشریحی تمرینات متعدد از کتاب‌های مرجع، دانشجو را از هر کتاب و منبعی در این درس بی‌نیاز می‌نماید.
دوره آموزش آنالیز عددی پیشرفته – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان پیروان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آنالیز عددی پیشرفته – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

آموزش خوبی بود، شیوه ی بیان مدرس و میزان مطالب تدریس شده خیلی خوب بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی