اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مایکروسافت پروجکت MSP یا Microsoft Project 2019
مسیر آموزشی

آموزش مایکروسافت پروجکت MSP یا Microsoft Project 2019

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :50 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مسعود امینی4.8
  • زمان:5 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Microsoft Project، یکی از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس است که برای اصول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه استفاده می‌شود. محیط کاربرپسند، یادگیری آسان، امکان تعریف تاریخ‌های شمسی و بازگشت به عقب (Undo)، از مزایای این نرم‌افزار به شمار می‌رود. همچنین تنوع گزارش‌گیری در نسخه‌های اخیر این نرم‌افزار، بر محبوبیت آن افزوده است. در این فرادرس سعی بر آن است که ضمن پرهیز از مطالب اضافی و بدون کاربرد یا کم کاربرد، مطالب مهم و ضروری و در عین حال کاربردی که در حال حاضر در اکثر پروژه از آن استفاده می‌شود و مورد تایید مدیران پروژه است، ارائه گردد. مدرس با توجه به آگاهی خود از روش‌های صحیح و ناصحیح به‌روزرسانی برنامه زمان‌بندی و تهیه گزارشات پیشرفت، روش کار با نرم‌افزار را به صورت کاربردی آموزش داده است.
دوره آموزش مایکروسافت پروجکت MSP یا Microsoft Project 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود امینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مایکروسافت پروجکت MSP یا Microsoft Project 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهرنوش

فن بیان و سرعت تدریس بسیار مناسبه. همه موارد و پیش نیازها کامل آموزش داده شده و حتی اگه رشته تحصیلی غیر مرتبط هم داشته باشید به مشکل برنمی‌خورید.

حسین

یه کم گسترده بود این آموزش ولی من خیلی به این نوع تدریس اهمیت میدم چون با پروژه حل می شد.

پارسا

خیلی خیلی از این آموزش مطالب جدید یاد گرفتم واقعا عالی بود تمام مطالب کار آمد بودن.

امین

تکمیل و کافی بود نکات و سرفصل ها عالی بودن به معلوماتم اضافه شد.

مسعود

من مدرس رو میشناختم، برای همین آموزشش رو گرفتم و باز هم به این نتیجه رسیدم که واقعا مسلط هستند ایشون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی