اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد خرد + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد خرد + نکات کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اقتصاد خرد شاخه ای از علم اقتصاد است که به مطالعه رفتار تولید کنندگان و مصرف کنندگان پرداخته و به واکاوی این روابط به صورت نظام مند می پردازد. در این آموزش ویدئویی تلاش شده است تا سرفصل های اصلی دوره کارشناسی درس اقتصاد خرد در تمامی رشته هایی که آن را در قالب یک درس 2 یا 3 واحدی دارند، پوشش داده شود. همچنین در آموزش حاضر بخشی از مطالب کاربردی که در آزمون کارشناسی ارشد مورد پرسش قرار می گیرد نیز گنجانده شده است.
دوره آموزش اقتصاد خرد + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ابراهیم حاج خان میرزای صراف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد خرد + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

نمودارها خیلی به سرعت معرفی شدند و گویا نیستند.

مریم

من رشته ام حسابداری نیست، من اقتصاد خرد خیلی قشنگ و کاربردی بود و خیلی لذت بردم.

عبدالکریم

کاملا مختصر و مفید و کاربردی بود. توضیحات اضافه و خسته کننده نداشت.

جلال

من رشتم یه رشته دیگه ای بود میخواستم تغییر بدم خیلی کمکم کرد، مدرس خیلی از استاد خودمون بهتر تدریس می کردند.

حامد

سلام با تشکر خیلی مفید و آموزنده بود ولی در فصل "سازمان بازار" اشاره به نمودارهای تقاضا می شود ولی در فصول قبلی هیچ اشاره ای به آنها نشده بود!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی