اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی منابع سازمانی یا ای آر پی ERP
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی منابع سازمانی یا ای آر پی ERP

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ابوالقاسم رحمانی4.7
  • زمان:1 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به بیان مفاهیم کلیدی و بنیادی مورد استفاده در سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان پرداخته‌ایم. با توجه به نیاز روزافزون دنیای کسب‌وکار به فناوری‌های اطلاعاتی و ابزارهای مربوط به آن، اهمیت آشنایی با مطالب مطرح شده در این فرادرس بیش از پیش آشکار می‌شود. در آموزش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان سعی شده تا برخی مفاهیم پیچیده این حوزه کاری با ساختاری ساده و گویشی روان به مخاطبان ارائه گردد و لذا بهره‌برداری از این آموزش برای دانشجویان، علاقه مندان و فارغ‌التحصیلان جویای کار جهت کسب آمادگی برای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی و در نتیجه ورود به دنیای کسب‌وکار از دریچه ERP، توصیه می‌گردد.
دوره آموزش برنامه ریزی منابع سازمانی یا ای آر پی ERP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوالقاسم رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی منابع سازمانی یا ای آر پی ERP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

من قصد دارم تا وارد حوزه طراحی فرایند ها بشم و پیش نیاز اون شناخت erp هست. برای من خوب بود چون هیچ‌دیتایی نداشتم و الان یک فهم‌کلی نسبت به erp پیدا کردم . ولی کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند و به دنبال اموزش پیشرفته و تکمیلی هستند به نظرم براشون مفید نباشه و بیشتر برای کسانی که اول راه هستند کاربرد داره به نظرم . استاد نیز تسلط خوبی داشتند به مباحث

فرزانه

سلام من در یک سازمان 4000 نفر پرسنل وظیفه پیاده سازی erp را بر عهده دارم. این اموزش و به ویژه منابعی که معرفی شده برای من مفید فایده بود. ممنون

پارسا

به نظرم این مطلب برای من خیلی خوب بود و یه دید کلی و خوبی به من داد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی