اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی توسعه نرم افزاری Agile چابک
مسیر آموزشی

آموزش مبانی توسعه نرم افزاری Agile چابک

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :15 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس نیک نفس4.8
  • زمان:2 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی بر این است که در درس اول و دوم با آشنایی با دلایل وجودی Agile و همچنین تشریح روح تفکر و اصول پایه ای Agile، پایه و بستر مناسبی جهت درک روش ها و چارچوب های Agile فراهم گردد. در درس سوم برای تبیین نحوه اجرای اصول Agile در قالب چارچوب های اجرایی، به تشریح اصول چارچوب های محبوب و رایج Agile پرداخته شود. در درس چهارم برای تقویت درک کاربردی رویکردهای Agile، مفاهیم پرکاربرد و تکنیک های آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سرانجام و در درس پنجم علاوه بر جمع بندی، نکات بسیار کلیدی در مورد انتخاب چارچوب های متناسب با نوع پروژه و بایدها و نبایدهای Agile ارائه می گردد.
دوره آموزش مبانی توسعه نرم افزاری Agile چابک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس نیک نفس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی توسعه نرم افزاری Agile چابک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

خیلی کلی بود ولی به عنوان مبانی بد نبود اگه مثال عملی داشت بهتر می‌شد,

امیر

خیلی جامع و کامل توضیح دادن. واقعا بی نظیر بود.

یاسینه

خلاصه و مجمل بود . استفاده کردم.

Saleh

ممنون از این دوره مفید امیدوارم استاد نیک نفس با نفس گرمی که دارن دوره های تکمیلی agile رو هم بارگذاری کنن ممنون از شما استاد عزیز

شهرام

سلام یک دوره خوب - گرچه کوتاه و موجز مفید با گرافیک عالی- نام استاد عباس نیک نفس رو برای دیدن دوره های دیگر سرچ کردم اما چیزی نیافتم. حیفه کلام و شیوه ارائه بسیار خوب ایشان -ضمن تشکر بابت این دوره - به همین تک دوره محدود بمونه .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی