اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی مونت کارلو در اکسل برای مدیریت پروژه
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی مونت کارلو در اکسل برای مدیریت پروژه

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مجید حسنی4
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک مونت کارلو این فرصت را فراهم می آورد تا تکرارهای متعددی برای موقعیت شبیه سازی شده و برآورد دقیق تر و مطمئن تری نسبت به پروژه حاصل شود. این تکنیک که متکی بر تکرار و تصادف است، برای فعالیت های دارای زمان احتمالی، برآوردهای واقع بینانه تری به همراه دارد. نرم افزار اکسل قابلیت ایجاد تکرار و تولید اعداد تصادفی را فراهم نموده و امکان شبیه سازی زمان بندی پروژه در تکرارهای فراوان و دستیابی به برآوردهای دقیق تر را میسر می سازد. اجرای تکنیک مونت کارلو در اکسل ضمن کاربردی بودن آن،  برای بیشتر افراد درگیر در موضوع مدیریت پروژه، شناخت کامل تری در خصوص زمان بندی و کنترل پروژه را نیز فراهم می نماید. همچنین این رویکرد قابلیت به کارگیری در حوزه های مختلف مدیریت پروژه، مانند مدیریت ریسک را نیز دارد.
دوره آموزش شبیه سازی مونت کارلو در اکسل برای مدیریت پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مجید حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی مونت کارلو در اکسل برای مدیریت پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

نوع تدریس آموزش رضایت بخش و دوست داشتنی بود، مطالب شسته و رفته بود.

صباح فرشاد

سلام استاد، ممنون و خسته نباشید. خیلی شیوا و ساده و عالی توضیح دادین. با این حال پیشنهاد میکنم که در ویدئوهای بعدیتون اینقدر کلمه «فَعَّالِیَة» رو اینقدر با تشدید نگید.درسته کلمه عربیه اما شما که نقل قول عربی که نمیکنید. بنظرم همین راحت بگیت فعالیت (بدون تشدید)، هم انرژی کمتری از خودتون میگیره و هم حرف زدنتنون روانتر میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی