اطلاعات دوره
آموزش مدیریت صادرات و واردات
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت صادرات و واردات

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سمیرا لقمان4.2
  • زمان:9 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توجه به رشد اقتصادی و توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و به موازات آن پیشرفت های اقتصادی در کشورهای مختلف، همواره تبادل کالا و خدمات میان کشورها در حال افزایش است و در نتیجه بر حجم تجارت جهانی افزوده می شود. در این فرادرس تلاش شده است تا با ارائه مبانی و اصول اصلی واردات و صادرات، منبعی مناسب برای کلیه دانشجویان و فعالان عرصه تجارت فراهم گردد تا بتوانند ضمن آشنایی با مباحث، اصول و کلیات مطرح در حوزه واردات و صادرات، به صورت عملیاتی نیز با رویه های اجرایی آن نیز آشنا گردند تا بتوانند در محیط واقعی به تجارت بپردازند.
دوره آموزش مدیریت صادرات و واردات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سمیرا لقمان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت صادرات و واردات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مازیار

خیلی عالی بود؛ کاربردی بود مسائل رو برای منی که هیچگونه آشنایی نداشتم باز کرد دیدگاهم نسبت به این آموزش تغییر کرد.

آرش

بنده خیلی آموزش از سایت خوبتون تهیه کردم، بین تمامی آموزش ها این آموزش رو خیلیییییی دوست داشتم. آموزش کاملی بود.

احمد

سلام نحوه ارائه و بیان مدرس خوب بود از نظر تئوری مباحث خوبی ارائه شده بود لطفا در خصوص عملی بودن این آموزش هم توضیحات بیشتری اضافه کنید.

نوشین

ممنون من راضی بودم.

بهنام

ای کاش معادل انگلیسی عناوین و عبارات بازرگانی را هم در اسلاید ها بنویسید. اینطوری  خیلی آموزش ناقص هست. حیف این توضیحات خوب هست که این چنین ناقص باشند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی