اطلاعات دوره
آموزش اصول و مبانی کارآفرینی
مسیر آموزشی

آموزش اصول و مبانی کارآفرینی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زینب خوش چهره3.7
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه کارآفرینی و زمینه‌های توسعه و آموزش آن به یک ضرورت بدل شده است و باید در ایجاد بسترهای مناسب محیطی و آموزشی در جهت انتقال تجربیات و مهارت‌های مورد نیاز کارآفرینان سعی نمود. نتایج مطالعات حکایت از این دارد که آموزش‌های کارآفرینی می‌تواند افرادی با اعتماد به نفس بالا، فرصت‌شناس و در نهایت افراد متمایل و علاقه‌مند به راه‌اندازی كسب و كارهای مستقل را شناسایی و در پرورش آن‌ها موثر واقع گردد. هدف کلی کارآفرینی و آموزش آن ايجاد انگيزه در بين افراد، ايجاد كارآفرينان جديد و تشويق آنان به سوی كسب مهارت‌های لازم است.
دوره آموزش اصول و مبانی کارآفرینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب خوش چهره مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و مبانی کارآفرینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

مطالب جدیدی داشت و این که سرفصل ها خیلی عالی بود تمام مطالب خوب و مهم را داشت.

هوشنگ

اسمش روشه مبانی یعنی ار بیس بود.نمیشه ازش توقع حرفه ای داشت در کل خوب بود.

بهزاد

من این آموزش رو به دانشجوهام معرفی کردم و به همشون گفتم که تهیه کنن از فرادرس. واقعا خودم از نکاتش برای تدریس استفاده می کنم.

علی

موضوعات رو مختلف و کامل بیان کردند.

احمد

من این آموزشو در حد مرور خوندم که خیلی عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی