اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم برنامه ریزی تولید (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم برنامه ریزی تولید (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از موضوعات اساسی در فعالیت های روزمره صنایع مختلف تولیدی استفاده از مفاهیم بنیادین برنامه ریزی تولید است. برنامه ریزی تولید نقش بسیار مهمی در برآورد تقاضای مشتریان، تدارک مواد اولیه، کاهش هزینه های جاری و ثابت واحدهای تولیدی دارد. امروزه اکثر واحدهای تولیدی به سبب مدیریت سنتی از ضعف برنامه ریزی تولید رنج می برند.
دوره آموزش مفاهیم برنامه ریزی تولید (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم برنامه ریزی تولید (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود

توضیحات کلی در مورد برنامه ریزی تولید داشت.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی