اطلاعات دوره
آموزش تعریف استارتاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعریف استارتاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:جواد محمدپور4.9
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توسعه کسب‌و‌کارها و نیاز جامعه به حل سریع مشکلات خود، روشی به اسم استارت‌آپ (Startup) شکل گرفته است که با کمترین امکانات می‌تواند بهترین و کامل‌ترین پاسخ را به نیازهای بشر، ارائه دهد. از این رو، این فرادرس در عین ساده بودن می‌تواند به شما دید بازی را از دنیای کسب و کار بدهد و نشان دهد چگونه با کمترین امکانات (Minimum Viable Product)، نمونه محصول پذیرفتنی ایده خود را بسازید. ما در اين آموزش قصد داريم تا تعریف استارت آپ را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش تعریف استارتاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جواد محمدپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعریف استارتاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

متین محمد اقایی

خوب بود مخصوصا معرفی کتاب استارت اپ 100 دلاری به عنوان منبع

حمیده

خیلب ممنون مفید بود

hoseini

ممنون خیلی آموزنده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی