اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرینس۲ – مدیریت پروژه بر اساس PRINCE2
مسیر آموزشی

آموزش پرینس۲ – مدیریت پروژه بر اساس PRINCE2

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در حال حاضر در کشور ما با توجه به مشکلات الگوهای دیگر مدیریت پروژه، به‌کارگیری رویکرد‌ PRINCE2‌ در پروژه‌ها با سرعت بالایی در حوزه‌های مختلف رو به افزایش است و سازمان‌های مختلف پروژه‌محور تلاش می‌کنند با ترکیب این رویکرد با رویکردهای دیگر مدیریت پروژه، مانند PMBOK، به مدیریت بهینه در پروژه‌ها دست یابند. موسسه AXELOS، به عنوان سازمان انتشار‌دهنده این استاندارد، برای تضمین آشنایی شاغلین حوزه مدیریت پروژه با این روش، اقدام به ارائه گواهینامه‌های مدیریت پروژه در سه سطح Foundation, Practitioner و Professional نموده که از اعتبار بسیار بالایی در سطح جهان، به خصوص کشورهای حوزه بریتانیا، برخوردار است. این فرادرس برای کسانی که برای شرکت در آزمون PRINCE2 Foundation علاقه‌ دارند، مفید است.
دوره آموزش پرینس۲ – مدیریت پروژه بر اساس PRINCE2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی بیات ورکشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرینس۲ – مدیریت پروژه بر اساس PRINCE2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عهدیه

به غایت عالی. در یک زمان کوتاه محتوایی که در منبع اصلی حدودا ۵۰۰ صفحه هستش با زبانی ساده و روان توضیح داده شد. خوشحالم از حضور تو این دوره. ممنون از فرادرس و مدرس دوره

علی

با تشکر از مجموعه فرادرس. بنده به اهدافی که از این دوره داشتم رسیدم. مدرس دوره فن بیان بسیار خوبی داشتند، و به نظر می رسید توانمندی علمی و تجربه عملی خوبی داشتند. موضوعات در دسته بندی مناسب همراه با مثال های کاربردی ارائه شد. در کل به عنوان ی دوره کوتاه عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی