اطلاعات دوره
آموزش استاندارد مدیریت کیفیت آموزش سازمانی ایزو ISO 10015:1999
مسیر آموزشی

آموزش استاندارد مدیریت کیفیت آموزش سازمانی ایزو ISO 10015:1999

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر سحر بیگدلی4.5
  • زمان:1 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ISO 10015، با تعیین ضوابط و مقررات آموزشی که خود شامل: فرایند مرحله ای نیازسنجی، طراحی و برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی اثربخشی است، یک زبان مشترک جهت بهبود عملکرد آموزشی کلیه سازمان ها فراهم نموده و جهت افزایش اثربخشی این فرایند گام برمی دارد. در این فرادرس، علاوه بر ضوابط مربوط به استاندارد که فرایند اصلی آموزش را توضیح می دهد، مقدمات حین آموزش و پایش های بعد از انجام آن را نیز مورد بحث قرار می دهد. استاندارد ایزو 10015 ابتدا توسط موسسه استاندارد ایران ارائه شده است و تمامی بندهای آن در کلیه شرکت های تولیدی، خدماتی و... قابلیت اجرایی و کنترل را دارد.
دوره آموزش استاندارد مدیریت کیفیت آموزش سازمانی ایزو ISO 10015:1999 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سحر بیگدلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاندارد مدیریت کیفیت آموزش سازمانی ایزو ISO 10015:1999 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان سلیمان زاده

با سلام. ضمن تشکر و قدردانی از استاد این دوره، مواردی که در این دوره توسط استاد عنوان گردید به نظر بنده با تمام شیوایی و رسایی مطالب عنوان شده، بعنوان آموزش کاربردی یا آموزشی که بتوان با آن موارد عینی را انجام داد، نمی‌توان به آن اتکا نمود. دلیل اصلی این موضوع هم میتوان اینگونه بیان نمود که مثالهای واقعی یا اصلا مثالی ذکر نشد جز در یک یا دو مورد لذا اضافه نمودن مثال به جز جز مطالب میتوان بعنوان آموزش کاربردی از آن بهره مند شد.

سحر

یه دید کلی از ISO 10015:1999 میداد و خیلی کاربردی تر میشد اگه چک لیست ها هم به صورت ضمیمه اضافه میشد . در کل انسجام مطالب عالی بود و مدرس بسیار شیوا صحبت می کرد.

ابراهیم

ممنون از زحمات شما و مدرس محترم بیان مدرس شیوا و قویی بود و مطالب کاربردی مفید بود.

امیر حسین

خیلی خوب و مختص، مخصوصا قسمت نمایش فرم ها و بیان مثال های واقعی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی