اطلاعات دوره
آموزش انواع قراردادهای عمرانی در مدیریت تشکیل کارگاهی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انواع قراردادهای عمرانی در مدیریت تشکیل کارگاهی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم‌ترین بخش از اجرای یک پروژه عمرانی، بدون شک مدیریت تشکیلات کارگاهی است، چرا که اگر مدیریت به شکل صحیحی انجام نگیرد، نتیجه حاصل از آن یک کار غیر مهندسی خواهد شد. پس از تهیه نقشه‌های اجرایی یک پروژه عمرانی، مهم‌ترین بخش از پروژه، اجرای صحیح و اصولی آن نقشه در محل مورد نظر است. برای اجرای صحیح و رعایت جنبه‌های مختلف مهندسی، از قبیل: جنبه‌های فنی، اقتصادی، زیست محیطی و پدافند غیر عامل، نیاز به مدیریت بهتر عوامل موجود در کارگاه عمرانی است.
دوره آموزش انواع قراردادهای عمرانی در مدیریت تشکیل کارگاهی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع قراردادهای عمرانی در مدیریت تشکیل کارگاهی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی