اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قوانین و استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE
مسیر آموزشی

آموزش قوانین و استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نام رشته HSE‎ از حروف اول کلمات Health‎ (سلامت)، Safety‎ (ایمنی) و Environment‎ (محیط‌ زیست) و با هدف صیانت از نیروی انسانی در برابر بیماری‌های شغلی و حوادث ناشی از کار، حفاظت از محیط‌ زیست در برابر عوامل مخرب زیست‌محیطی و جلوگیری از آسیب به دارایی‌ها، تجهیزات و در نهایت جهت تداوم، توسعه کسب‌ و کار و رشد جامعه تشکیل شده است که هر کدام از این رشته‌ها خود به تنهایی بیانگر یک حوزه کاری بسیار وسیع است. در این فرادرس سعی شده است تا با نگاهی جامع، اکثریت قوانین، مقررات و استانداردهای معتبر و مرتبط با حوزه HSE‎ به صورت تفکیک شده معرفی و بررسی گردد.
دوره آموزش قوانین و استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن برزگر مریم آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قوانین و استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

تو ایران این آموزش خیلی قابل استفاده نیست، اما همین که فرادرس ارائه کرده نشون میده چقدر تمامی مباحث رو پوشش داده.

مهدی

طبقه بندی مطالب بسیار عالی بود و خیلی استفاده کردم، ممنون از فرادرس

مصطفی

خیلی آموزش نامبروانی بود، لپ کلام رو ادا کرده بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی