اطلاعات دوره
آموزش تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری MSA در صنعت
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری MSA در صنعت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر1.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه گنجی1.6
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجا که کسب رضایت مشتری یکی از مهمترین اهداف صنعت امروز است، بهبود کیفیت و به دنبال آن تجزیه و تحلیل روش‌های اندازه‌گیری کمی و کیفی، حائز اهمیت دوچندان می‌گردد، لذا این آموزش می‌تواند به صنعتگران و کارشناس‌های تضمین کیفیت کمک کند تا راه‌های بهبود دهنده در فرایند اندازه‌گیری را شناخته و از این طریق به بهبود کیفیت قطعات تولیدی بپردازند. در این فرادرس تعاریف و روش‌ها به طور تفصیلی توضیح داده شده و در نهایت یک مثال برگرفته از دنیای واقعی صنعت مورد بررسی قرار گرفته است.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری MSA در صنعت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه گنجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری MSA در صنعت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

اصولا از کیفیت راضی بودم. فقط وقتی آموزشو میزنم به فلش که بتونم وصل کنم به تلویزیون، یه کم کیفیت صدا میاد پایین که خب احتمال میدم برای فشرده سازی فایل باشه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی