اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM مبتنی بر ITIL
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM مبتنی بر ITIL

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مصطفی امینی4.8
  • زمان:26 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از ارکان فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر اساس چارچوب ها و استانداردهای بین المللی است. ITIL یا کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات، مجموعه ای از بهترین روش ها (Best Practice) برای مدیران و مهندسان فناوری اطلاعات جهت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می باشد. تسلط به ITIL یکی از پیش نیاز های دانشجویان، کارشناسان، مدیران و مهندسان فناوری اطلاعات محسوب می شود.
دوره آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM مبتنی بر ITIL دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی امینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM مبتنی بر ITIL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

اعظم

داشتن فایل pdf همراه با آموزش خیلی عالی بود.

سید مهدی

دارای کیفیت مطلوب

سید

آموزش خیلی مفهومی بود و هم بیان مدرس خیلی خوب بود. قبلا دوره ای رو در این مورد رفته بودم ولی این آموزش مفیدتر بود.

امید

آموزش به روز بود و با جدیدترین ITIL اموزش میدادند و محتوا جالب بود. اموزش کاربردی بود و از این جهت می پسندم.

حسین

با سلام ضمن تشکر و خسته نباشید خدمت دوستان فرادرس و همچنین استاد گرامی جناب آقای امینی، الان که این مطلب رو می نویسم جلسه هشتم رو تموم کردم، من قبلا با این مبحث به صورت پراکنده آشنا بودم ولی الان خیلی نظام یافته و مرتب دارم پیش میرم و این رو مدیون آموزش خوب استاد محترم و سایت فرادرس هستم، خواستم هم تشکر کنم و هم یک خواهش کنم، با توجه به این که الان مدتی هست که نسخه ۴ ITIL منتشر شده، در قالب یک بروزرسانی تفاوت ها و مزیت های نسخه جدید رو هم آموزش بدید. با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی