اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت زنجیره تامین اس سی ام SCM
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زنجیره تامین اس سی ام SCM

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :16 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر مهدی رحیمی4.8
  • زمان:5 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رقابت های بسیار شدید و تهاجمی فضای امروز کسب و کار، معرفی محصولات جدید با دوره عمر کوتاه تر و افزایش انتظارات مشتریان از صاحبان صنایع برای سرویس و خدمات کالاها در قرن ۲۱، باعث رویکرد سازمان ها و تمرکز هرچه بیشتر بر مدیریت زنجیره تأمین شده است. تا جایی که قرن ۲۱ را قرن زنجیره تأمین نامیده اند.
دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین اس سی ام SCM دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین اس سی ام SCM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

اصلا نقطه ضعفی نداشت. ممنونم از سایت خوبتون.

محمد جواد

آموزش مختصر و معرفی زنجیره تامین بود در مجموع دید کلی میدهد بهتر بود از مثالهای بیشتری مثل عددی که گفته شد ۷ نفر نیروی عملیاتی به ازای یک نفر نیروی ستادی در تویوتا استخدام هستند ولی در ایران به ازای دونفر یک نفر استخدام هست بیشتر زده میشد برای کسی که اصلا هیچ آشناییت ندارد و دنبال فرمول و ... نمیباشد توصیه میشود

الهام

سلام به همگی آموزش خوب و مفیدی بود و در حد مقدماتی و برای آشنایی با مباحث زنجیره تامین مناسب بود . با تشکر از استاد و فرادرس :)

الهام

سلام به همگی سیلابس های تدریس شده بسیار برای من مفید بود. استاد بیانی شیوا دارند و بسیار مسلط هستند.

nakhzari

من تمام پک های آموزشی ایشوم را تهیه کرده ام. ایشون کاملا آگاه ومسلط به چالش های کاربردی که یک مدیر در مجموعه ها باهاشون مواجه میشه و یا خواهد شد را درک خوبی دارند و توضیحات جانبی خیلی کاربردی در هنگام توضیح اسلاید ها ارایه میکنند. تشکر از ایشان وانتخاب شایسته تیم فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی