اطلاعات دوره
آموزش مدل تولید اقتصادی (EPQ) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدل تولید اقتصادی (EPQ) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم رحیمی4.3
  • زمان:54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش می تواند به نیازهای دانشجویان رشته مهندسی صنایع در درس برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها ۱ و تا حدی نیز درس برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها ۲ پاسخ دهد. همچنین محتوای این آموزش تا حد زیادی مباحث درس سیستم های خرید، انبارداری و توزیع را برای دانشجویان مدیریت صنعتی و بازرگانی پوشش می دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا مدل تولید اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مدل تولید اقتصادی (EPQ) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل تولید اقتصادی (EPQ) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسین

با سلام خدمت شما دوستان گرامی و تیم خوب فرا درس و استاد رحیمی رشته ی من مهندسی صنایع هستش و در درس کنترل موجودی مشکل داشتم که حداقل تو این زمینه که ی بخشی از یه فصلش هست برطرف شد،لطفا در صورت امکان بقیه بخش ها یا کل درس کنترل تولید و موجودی رو برای ما اشتراک بزارید که بتونیم ازش استفاده کنیم بازم تشکر از این آموزش رایگان ک در اختیار ما قرار دادین

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی