اطلاعات دوره
آموزش شبکه های احتمالی PERT در مدیریت پروژه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های احتمالی PERT در مدیریت پروژه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده مناسب از زمان و صرف هزینه های معقول در اجرا و پیاده سازی پروژه ها بر کارشناسان و متخصصین حوزه مدیریت پروژه، پوشیده نیست. مهندسین صنایع و عمران و سایر مهندسین و کارشناسان در حوزه پیاده سازی پروژه های مختلف، می توانند با فراگیری مفاهیم بنیادین مدیریت پروژه، باعث ایجاد تحول در پروژه های مختلف شوند. از این رو ضمن اتمام موفقیت آمیز پروژه ها، از هدر رفتن سرمایه های جامعه جلوگیری می گردد.
دوره آموزش شبکه های احتمالی PERT در مدیریت پروژه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های احتمالی PERT در مدیریت پروژه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

خیلی عالی و خوب بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی