اطلاعات دوره
آموزش کاربرد روابط و توابع در ریاضیات (برای مدیریت، حسابداری و اقتصاد) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد روابط و توابع در ریاضیات (برای مدیریت، حسابداری و اقتصاد) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اینکه ریاضیات و کاربردهای آن یکی از دروس انکار ناپذیر تمامی رشته های دانشگاهی است و تقریبا دانشجویان همه رشته ها یک الی چند درس حاوی موضوعات ریاضی را در دوران دانشگاه خود تجربه خواهند نمود، اهمیت و انتشار این فرادرس دوچندان خواهد شد. متاسفانه یکی از بزرگ ترین ضعف های دانشجویان در دروس ریاضی، عدم رغبت به یادگیری آن و نداشتن پایه مناسب در یادگیری است، که باعث می شود، یادگیری ادامه مطالب را بسیار تحت شعاع قرار دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا کاربرد روابط و توابع در ریاضیات (برای مدیریت، حسابداری و اقتصاد) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کاربرد روابط و توابع در ریاضیات (برای مدیریت، حسابداری و اقتصاد) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حمزه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد روابط و توابع در ریاضیات (برای مدیریت، حسابداری و اقتصاد) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

عالیه.

francis.fernandez1

واقعا به من کمک کرده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی