اطلاعات دوره
آموزش سیستم نگهداری و تعمیرات – تحلیل آماری و نت بهره ور TPM
مسیر آموزشی

آموزش سیستم نگهداری و تعمیرات – تحلیل آماری و نت بهره ور TPM

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد علم ریاضی و به خصوص آمار در مبحث نگهداری و تعمیرات که به عنوان یک حوزه بسیار مهم در راستای کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی همه جانبه شناخته شده است، محور اصلی این آموزش است. لازمه پیاده سازی درست و با دقت یک سیستم نگهداری و تعمیرات، ایجاد یک چارچوب مطمئن و محاسبه شده است. چنین چارچوبی جز با به کارگیری دانش آماری و استفاده از علم احتمالات به منظور شناسایی احتمال رخداد خرابی ها و از کار افتادگی ها میسر نخواهد بود. بنابراین با تکیه بر این واقعیت که در سیستم های تولیدی و خدماتی با احتمالات و درصد وقوع خرابی ها سر و کار داریم و نیاز به شناسایی این مقادیر و به حداقل رساندن آن ها است، وارد مباحث ریاضیاتی در علم نگهداری و تعمیرات خواهیم شد.
دوره آموزش سیستم نگهداری و تعمیرات – تحلیل آماری و نت بهره ور TPM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده روزیتا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم نگهداری و تعمیرات – تحلیل آماری و نت بهره ور TPM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین

سرفصل ها مطابقت با محتوا بود.

اشکان

محتوا آموزش خوب و جامع بود. مطالب از پیوستگی خوبی برخوردار بودند.

مهدی

در حدی که نیاز کارم بود، برام کارایی داشت. مفهوم قضیه رو راحت بهت میگه، جامع بود و در عین حال وقتتو نمیگیره.

محمدرضا

مطالب ارائه شده کامل و مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی