اطلاعات دوره
آموزش توانمندسازی کارکنان – راهبردها و استراتژی ها
مسیر آموزشی

آموزش توانمندسازی کارکنان – راهبردها و استراتژی ها

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمیه حضوری4.4
  • زمان:2 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کارکنان، مهم ترین فاکتور موفقیت در هر سازمانی هستند. با وجود این که کارکنان مهم ترین دارایی سازمان به شمار می روند، ولی هنوز اکثر فرایندهای سازمان برای پرورش این دارایی ارزشمند که شعار اغلب مدیران نیز است، برنامه منسجم و جامعی را ترتیب نداده اند. در این آموزش سعی شده است تا به تحلیل مباحث توانمندسازی و ارتباط مستقیم و موثر آن با مدیریت اثربخش، راهبردها و ساز و کارهای مختلف پرداخته شود تا راهنمای کارکنان و مدیران باشد، به طوری که آن ها به درک صحیحی از رفتار کارکنان، مدیران و چگونگی مدیریت صحیح کارکنان، اداره سازمان ها و راه حل انسانی و سیستمی برای حل مسائل فردی در سازمان و به عبارتی بهتر حل کردن مسائل مدیریتی دست یابند.  
دوره آموزش توانمندسازی کارکنان – راهبردها و استراتژی ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توانمندسازی کارکنان – راهبردها و استراتژی ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یحیی

من خودم کارمند هستم، مشکل نیروی انسانی داشتیم برای همین میخواستم که دانشمو تو این زمینه بالا ببرم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی