اطلاعات دوره
آموزش بررسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی طرح های صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش بررسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی طرح های صنعتی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر امین ترکمان2.5
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سرمایه گذاری، موتور محرک اقتصاد هر کشوری است، اما از تعداد بی شمار سرمایه گذاری، فقط تعداد معدودی از آن ها موفق بوده و ذینفعان خود را منتفع می سازند. عوامل گوناگونی در موفقیت هر پروژه صنعتی یا خدماتی دخیل است و نمی توان قبل از شروع به کار، موفقیت یا عدم موفقیت را دقیقا پیش بینی نمود، اما تکنیک هایی وجود دارد که قبل از اقدام بتوان پروژه را تا حدی بسط داد و مروری چند ساله بر آن داشت. در این فرادرس، تکنیک های بررسی طرح ها (عمدتا صنعتی) توضیح داده می شود ولی بدیهی است که این تکنیک ها عینا در پروژه های خدماتی، کشاورزی و… هم کاربرد دارند.  
دوره آموزش بررسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی طرح های صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر امین ترکمان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی طرح های صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدمهدی

آموزش خوبی بود ولی با توجه به شرایط اجتماع که در حال تغییر است لطفا آموزش را به روز رسانی نمایید.

هدی

سلام. من این دوره را برای این خریداری کردم که شاخصهای محاسبه طرح توجیهی را کامل بفهمم در حالیکه برای این شاخصها مثل NPV , IRR زمان خیلی کمی اختصاص داده شده بود و کمک زیادی نکرد. نقطه قوت دوره منابعی هست که معرفی میکنند. 

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی