اطلاعات دوره
آموزش مدیریت انتقال تکنولوژی – جامع و با نکات مهم
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت انتقال تکنولوژی – جامع و با نکات مهم

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر فاطمه اسکندر4.9
  • زمان:5 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به تغییرات بسیار سریع تکنولوژی که در هزاره سوم شاهد آن هستیم و همچنین با تغییر در قلمرو، مانند حرکت از سمت انبوه سازی به تولید طبق سفارش و همچنین تغییرات در نوع رقابت موجود در بازار، نیاز است تا افرادی که در سازمان ها فعالیت می کنند، با مفاهیم مدیریت انتقال تکنولوژی آشنا باشند که این امر اهمیت روزافزون توجه به مدیریت انتقال تکنولوژی را نشان می دهد. این درس با هدف آشنایی دانشجویان رشته های مدیریت با مفاهیم انتقال تکنولوژی انجام شده است. دانشجویان با مفاهیم تکنولوژی، فازهای انتقال تکنولوژی و قراردادهای انتقال تکنولوژی در این درس آشنا می شوند. همچنین در ای فرادرس تجربیاتی در خصوص انتقال تکنولوژی در کشورهای در حال توسعه در آسیا نیز بررسی می شود.
دوره آموزش مدیریت انتقال تکنولوژی – جامع و با نکات مهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فاطمه اسکندر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت انتقال تکنولوژی – جامع و با نکات مهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

فوق العاده اس

نیلوفر

عالی بود. من خیلی استفاده کردم .دامنه اطلاعات و مهارت بیان بسیار خوب بود. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی