اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد مهندسی پیشرفته + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد مهندسی پیشرفته + نکات کاربردی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موضوع عدم قطعیت و تورم در پروژه‌ ها و خصوصا در مباحث مالی، ضرورت استفاده از مفاهیم اقتصاد مهندسی پیشرفته را مشخص می کند. تقریبا نمی توان پروژه ای را نام برد که در نهاده‌ های مالی خود، فارغ از موضوعات ریسک و تورم باشد. هدف از ارائه این فرادرس، تکمیل مطالب اقتصاد مهندسی است که بیشتر بر روی بررسی تاثیر تورم بر روی مباحث مالی، درخت تصمیم، ریسک و روش‌ های کمی در تخصیص منابع تمرکز دارد. از آنجایی که اکثر فرایندهای مالی و پروژه‌ های مختلف درگیر موضوعات مهمی مانند ریسک و تورم هستند، لذا می‌ توان گفت فراگیری و به کارگیری مفاهیم یاد شده از اهمیت بالایی برخوردار است.  
دوره آموزش اقتصاد مهندسی پیشرفته + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد مهندسی پیشرفته + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مازیار

مدرس خیلی عالی توضیح میدادند، مسائل سخت و پیچیده نبود مسائل رو قشنگ وا میکردند و مثال حل می کردند.

مینا سادات

این آموزش رو برای یکی از دوستام تهیه کردم و خیلی خوب و راضی کننده بود.

محمد علی

عاااااالی استاد خیلی قشنگ توضیح میدند. ایشون بیشتر چیزای کاربردی رو گفته بودند، البته تو این زمینه متغیر ها و الگوریتم های زیادی هستند، کاش مسائل دیگه رو هم می گفتند و به سمت هوش مصنوعی پیش می رفتند که آموزش جذاب تر هم بشه.

مرتضی

نسبت به هزینه و موارد دیگر مطالب خیلی خوب و دقیق ارائه شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی