اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر اندازه گیری درختان جنگلی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر اندازه گیری درختان جنگلی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به طور کلی جنگل‌ها با هر نوع کاربری که مورد استفاده قرار گیرند، نیازمند برنامه‌ریزی هستند و این برنامه‌ریزی به اطلاعات کمی و کیفی از جنگل نیاز دارد. بنابراین یک برنامه‌ریزی اصولی و جامع، به جمع‌آوری اطلاعات کمی و کیفی از وضعیت جنگل نیاز دارد. بدیهی است که اجرای طرح‌ها و پژوهش‌های گوناگون جمع‌آوری داده و اطلاعات، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در چند سال اخیر که در ایران طرح استراحت جنگل‌ها مطرح شده است و در این راستا نیز باید اطلاعات کاملی از میزان موجودی چوب جنگل و تولید آن فراهم گردد که این اطلاعات بر روی برنامه‌ریزی‌های آتی، تاثیر فراوانی می‌گذارد. ما در اين آموزش قصد داريم تا مقدمه‌ای بر اندازه‌گیری درختان جنگلی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش مقدمه ای بر اندازه گیری درختان جنگلی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فاطمه موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر اندازه گیری درختان جنگلی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی