اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تشریح مفاهیم TPM و سیستم های تولیدی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تشریح مفاهیم TPM و سیستم های تولیدی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد علم ریاضی و به خصوص آمار در مبحث نگهداری و تعمیرات که به عنوان یک حوزه بسیار مهم در راستای کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی همه جانبه شناخته شده است، محور اصلی این آموزش است. لازمه پیاده سازی درست و با دقت یک سیستم نگهداری و تعمیرات، ایجاد یک چارچوب مطمئن و محاسبه شده است. چنین چارچوبی جز با به کارگیری دانش آماری و استفاده از علم احتمالات به منظور شناسایی احتمال رخداد خرابی ها و از کار افتادگی ها میسر نخواهد بود. بنابراین با تکیه بر این واقعیت که در سیستم های تولیدی و خدماتی با احتمالات و درصد وقوع خرابی ها سر و کار داریم و نیاز به شناسایی این مقادیر و به حداقل رساندن آن ها است، وارد مباحث ریاضیاتی در علم نگهداری و تعمیرات خواهیم شد.
دوره آموزش تشریح مفاهیم TPM و سیستم های تولیدی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده روزیتا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تشریح مفاهیم TPM و سیستم های تولیدی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی