اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پوکایوکه Poka-Yoke – تکنیک خطاناپذیری فرایندها
مسیر آموزشی

آموزش پوکایوکه Poka-Yoke – تکنیک خطاناپذیری فرایندها

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:اکبر نجف زاده4.5
  • زمان:1 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنیک خطاناپذیر سازی فرایند یا همان Poka-Yoke، نگرشی است که در آن اشتباهات بالقوه نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات شناسایی شده و برای برطرف کردن آن ها تلاش می کند. در واقع پوکایوکه یک واژه علمی و آکادمیک نیست، بلکه مفهومی است که از بطن سازمان های صنعتی به وجود آمده است و به تدریج در جوامع علمی و دانشگاهی جایگاه خود را پیدا نموده است. طراحی و یا بهره مندی از ابزارهای ساده، از اصول اصلی پوکایوکه است به طوری که احتمال خطا را برای بهره‌ برداران غیرممکن می ‎سازد. در این آموزش سعی شده است که مخاطبین با تعاریف خطاهای انسانی و عوامل موثر بر آن ها آشنا شوند و همچنین در طول آموزش با تکیه بر مثال های متعدد، ذهن آنان به چالش کشیده می شود تا بتوانند ایده های جدیدی را برای اجرای پوکایوکه در سازمان خود بیابند.
دوره آموزش پوکایوکه Poka-Yoke – تکنیک خطاناپذیری فرایندها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکبر نجف زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پوکایوکه Poka-Yoke – تکنیک خطاناپذیری فرایندها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امید

بد نبود به نظرم ولی من چون برای زندگی روزمره میخواستم اولش یکم کند پیش رفت ولی خوب مثال ها خیلی کمک کرد آخرش هم اگر به جمع بندی حوب انجام می‌شد خیلی بهتر بود در کل ممنون خسته نباشید

سیدمهدی

مباحث ساده و خوب توضیح داده شده بود فقط اگر کمی آکادمیک شود بهتر است.

علی

مثال داشت ولی اگر مثالای کاربردی تر می زدند بهتر بود.

علی

خیلی آموزش خوبی هستش واقعا تعجب آوره انقدر کم ازش استقبال شده

خسرو

عالی بود، مخصوصا مثال‌ها.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی