اطلاعات دوره
آموزش مهندسی ارزش برای مدیریت پروژه و موفقیت طرح ها
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی ارزش برای مدیریت پروژه و موفقیت طرح ها

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا فردوسیان4.5
  • زمان:9 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهندسی ارزش، علم نوینی است که تمام فعالیت های یک طرح را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد. هدف اصلی این تلاش، اجرای زمان کم تر برای رسیدن به هدف نهایی پروژه، بدون تزریق هزینه های اضافی یا کاهش کیفیت کار است، البته تاکید مهندسی ارزش فقط بر روی کاهش هزینه نیست بلکه بر پایه تحلیل وظیفه (کارکرد) بنا شده است و به دنبال بهبود در ارزش های سازمانی است که به طور مسلم، افزایش کیفیت ارزش های سازمان، منجر به رضایت مشتریان، کیفیت محصول خروجی و سودآوری برای سازمان خواهد شد.
دوره آموزش مهندسی ارزش برای مدیریت پروژه و موفقیت طرح ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا فردوسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی ارزش برای مدیریت پروژه و موفقیت طرح ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

pdfهای آموزش را پرینت گرفته بودم و مرور می کردم. که به یادگیریم خیلی کمک کرد.

آریا

از چندین منبع استفاده کردند و دیدگاه های مختلف رو به خوبی توضیح می دادند.

ضیا

خیلی سرعت آموزش پایین بود حوصله سر بود ولی معلوم بود سطح علمی مدرس بالاست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی