اطلاعات دوره
آموزش مدیریت عملیات خدمات – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت عملیات خدمات – جامع و با نکات کاربردی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشکانی0
  • زمان:10 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دهه های اخیر، بخش مهم و حیاتی اقتصادهای توسعه یافته و در حال توسعه، بخش خدمات است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، خدمات بیش از 70 درصد تولید ناخالص ملی و در اقتصادهای در حال توسعه نزدیک به 50 درصد GDP به حساب می آید. این بخش همچنین برای بخش قابل توجهی از افراد اشتغال ایجاد می کند. اقتصاد خدمات، نیروی محرکه رشد برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. در واقع انتقال اقتصادهای صنعتی از پایه تولیدی به محور خدماتی، یک پدیده مستمر است.
دوره آموزش مدیریت عملیات خدمات – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشکانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت عملیات خدمات – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی