اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی و بهینه سازی مسائل با WinQSB
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی و بهینه سازی مسائل با WinQSB

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا خدومی5
  • زمان:11 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار WinQSB یکی از این نرم افزار های کامپیوتری است که علی رغم سادگی، ۱۹ زیر مجموعه را شامل می شود و تقریبا تمام دروس رشته مهندسی صنایع و مدیریت را پوشش می دهد. بنابراین در این فرادرس علاوه بر آموزش و مرور اجمالی تمام زیر مجموعه ها، با استفاده از یک مثال، به تجزیه و تحلیل آن ها به وسیله نرم افزار WinQSB می پردازیم. همچنین این آموزش به صورت خلاصه کاربرد مسائل مختلف مهندسی صنایع و تحقیق در عملیات را بیان می کند.
دوره آموزش برنامه ریزی و بهینه سازی مسائل با WinQSB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا خدومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی و بهینه سازی مسائل با WinQSB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

بد نبود.

صادق

آموزش خیلی کامل بود از مسایل پایه ای شروع کرده بود هم توضیح تئوری داده بود و هم توضیح در نرم افزار.

مریم

من اون قسمتایی که نیاز داشتمو دیدم خیلی خوب بود و تونستم پروژه خودمو اجرا کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی