اطلاعات دوره
آموزش پی ال سی PLC چیست؟ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پی ال سی PLC چیست؟ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر اشکان تاشک4.2
  • زمان:49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با PLC آشنا می شوند و مطالبی در مورد آن می آموزند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، مقایسه میان سیستم های کنترلی در گذشته و حال، انواع مدل های PLC ها، طبقه بندی PLC ها از دیدگاه های مختلف و ... است. نقطه قوت آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش پی ال سی PLC چیست؟ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اشکان تاشک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پی ال سی PLC چیست؟ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میثم

عالی بود

رضا

سلام. با تشکر ازاستاد عزیز واقعا آموزنده است. ممنون.

مهدی زمانیان

با سلام و تشکر

زینب

فرادرس، همیشه عالی است.

سینا

ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی