اطلاعات دوره
آموزش روشنایی فنی + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش روشنایی فنی + نکات کاربردی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی بوبه رژ4.1
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، یادگیری روش های محاسباتی جهت یافتن نوع و تعداد لامپ و چراغ مورد استفاده در داخل یا خارج ساختمان است. در سال های اخیر با افزایش کاربرد رایانه در روشنایی، نرم افزارهایی مانند: دیالوکس (DIALux)، ریلوکس (RELUX)، کلکولوکس (Calculux) و… کار محاسبات را در این شاخه به عهده گرفته اند، اما کماکان لزوم یادگیری روش های محاسباتی مذکور که این نرم افزارها بر پایه آن نوشته شده اند، کاملا حس می گردد. در این آموزش ضمن معرفی انواع لامپ و محاسبات روشنایی داخلی و خارجی، اصول اولیه سیستم های DALI و روش های آزمایشگاهی و صنعتی اندازه گیری پارامترهای روشنایی نیز آموزش داده می شود. ضمنا این درس یکی از دروس کاردانی و کارشناسی رشته مهندسی برق در دانشگاه های مختلف کشور است.
دوره آموزش روشنایی فنی + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی بوبه رژ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روشنایی فنی + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد هادی

با سلام و درود خدمت استاد گرانقدر ، مطالب ارزشمندی مطرح شد اما سرعت ارائه ی مطالب خیلی تند بود . متشکرم

محمد

با درود و وقت بخیر ! جناب استاد ارجمند، آموزش در سطح بالایی قرار داشت و از آن بهره مند شده ام. با سپاس از جنابعالی و پرسنل محترم فرادرس !

سعید

سلام خسته نباشید مطالب این دوره به دردم خورد و برام کارایی داشت.

سعید

یه مقدار کتابی و خشک بود نتونستم ارتباط بگیرم.

سروش

با سلام مطالب خیلی واضح و کامل توسط بیان خوب مدرس ارائه شده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی