اطلاعات دوره
آموزش کاربرد تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فرادرس آموزش کاربرد تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل، مروری بر مفهوم تبدیل لاپلاس، خواص تبدیل لاپلاس، حل معادلات دیفرانسیل خطی با استفاده از تبدیل لاپلاس و... به صورت کامل بررسی و توضیح داده شده اند.
دوره آموزش کاربرد تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد تبدیل لاپلاس در حل معادلات دیفرانسیل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

maryam

بسیار عالی خدا خیرتون بده

فرشته

با سلاام و عرض وقت بخیر و خسته نباشید..خدمت شما ...اموزش بسیار مفید و با ارزش بود من این مبحث رو خیلی نیازداشتم ک یاد بگیرم .چون برای بچه های برق خیلی مهمه و در درس های مختلف باهاش سر و کار دارن....مشکل من حل شد واقعا .دست شما درد نکنه ک اینقدر رحمت میکشید ....لطفا مطالب اموزشی جامع و رایگان برای کنکور ارشد برق کنترل هم بیشتر تولید بشه...خیلی خیلی نیاز داریم ب این اموزشا از اساتید مجرب و باتجربه...... مخصوصا درس کنترل خطی با تشکر و احترام فراوان

هاشم

به نام خدا بنده دانشجوی رشته مهندسی الکترونیک هستم و الان دومین سالیه که با مجموعه فرادرس میرم جلو. از وقتی با فراردس آشنا شدم مخصوصا مجموعه های اموزشی دکتر کلامی باعث شدن که تحولی در یادگیری دروس تخصصی احساس کنم. راستش در دانشگاه های مناطق محروم دسترسی به امکانات آموزشی خوب نیست و دانشجوها مجبورن بیشتر به صورت خودآموز پیش برن و جزوه های متفرقه هم گاها اصول مربوطه رو رعایت نمیکنن در نتیجه ما نمیتونیم خوب نتیجه بگیریم. به همین جهت مجموعه های آموزشی فرادرس کمک حال ما شدن و باعث بی نیازی ما از کلاس های گرون قیمت ( که فقط در تهران یافت میشن!) شدن و ما قادر شدیم در آزمون های کنکور و امتحانات پایان ترم نتایج بهتری بگیریم. استاد کلامی در مبحث تبدیل لاپلاس واقعا گل کاشتن و خیلی در تفهیم مطالب خوب کار کردن ما الان متوجه میشیم که قبلا از مبحث تبدیل لاپلاس فقط چندتا فرمول حفظ بودیم و چیزی از مفهومش بلد نبودیم ! این مبحث در درس معادلات دیفرانسیل یه سوال مستقیم ازش در کنکور ارشد مطرح میشه و همین

حسن امیری

دستتون درد نکنه خیلی موثر بود

میرزایی

سلام و درود برشما از لطف تان جهان سپاس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی