اطلاعات دوره
آموزش مبانی سیستم های مخابراتی‎
مسیر آموزشی

آموزش مبانی سیستم های مخابراتی‎

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر کهن4.5
  • زمان:3 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در زندگی روزمره، تکنولوژی پر قدرتی که امکان برقراری ارتباط تقریباً فوری با مردم سراسر دنیا را فراهم کرده است، تکنولوژی مخابرات می باشد. امروزه تکنولوژی های نوین مخابراتی چگونگی انجام کارها را تغییر داده است. صنایع مخابراتی با سرعتی باورنکردنی در هم ادغام می شوند و مرز بین فناوری آن ها و شرکت های سخت افزار کامپیوتری کمتر شده است. با این گسترش نمایی تکنولوژی، نمی توان با اطمینان گفت که پنجاه سال دیگر، دنیا چگونه خواهد بود ولی داشتن پایه ای قوی در نظریه مخابرات، حفظ خلاقیت و توجه به رسوم و کاربرد تکنولوژی و داشتن مهارت های قوی در حل مسئله، مهندس مخابرات را قادر می سازد تا به شکل دهی دنیای آینده بپردازد.
دوره آموزش مبانی سیستم های مخابراتی‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر کهن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی سیستم های مخابراتی‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

راضی بودم و مناسب رشته تحصیلیم بود. ممنونم از شما استاد.

طیب

استاد عالی تدریس کردند خیلی آموزش جامعی بود.

علی اکبر

آموزش خیلی خوبی بود و کیفیت آموزش واقعا خوب بود.

شادمان

این آموزش رو برای یک امتحانی که داشتم تهیه کردم اصول مخابرات رو توضیح داده بود زمانی که برای ارائه گذاشته شده بود با توجه به هزینه تعیین شده مفید بود.

مهسا

آموزش عالی بود. مدرس همه چی رو ریز به ریز میگفتند. دقیق دلیل هر چیزی رو بیان می کردند و هدف از هر مورد را می گفتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی