اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش HMI با نرم افزار DOPSoft در برق و اتوماسیون صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش HMI با نرم افزار DOPSoft در برق و اتوماسیون صنعتی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد رحمانی4.4
  • زمان:2 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم با رابط میان دستگاه و کاربر (HMI) به صورت عملی آشنا شویم و در این مسیر از نرم‌افزار DOPSoft بهره می‌گیریم. سعی شده است تا این مبحث به صورت عملی ارائه شود و لذا فراگیری آن برای علاقه‌مندان، دانش‌آموزان و دانشجویان برق در کلیه مقاطع و گرایش‌ها از هنرستان تا دانشگاه توصیه می‌گردد. در این آموزش کار با HMIها و چگونگی برنامه‌نویسی با آن‌ها را به گونه‌ای یاد می‌گیریم که پس از آن بتوانیم به سرعت یک پروژه عملی را استارت بزنیم.
دوره آموزش HMI با نرم افزار DOPSoft در برق و اتوماسیون صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد رحمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش HMI با نرم افزار DOPSoft در برق و اتوماسیون صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمید رضا

اونجوری نبود که من میخواستم اما بازم کیفیت تدریس نسبتا مناسب بود و خوب درس میدادن.

روح اله

سلام منتظرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی