اطلاعات دوره
آموزش پایه ای روتربردهای میکروتیک MikroTik MTCNA
مسیر آموزشی

آموزش پایه ای روتربردهای میکروتیک MikroTik MTCNA

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:لیلا فرج اله پور4.3
  • زمان:5 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس این است که به دانشجو نحوه استفاده و کار با روتربردهای میکروتیک آموزش داده شود و دانشجو بتواند کانفیگ های اولیه را انجام دهد و در صورت بروز مشکل توانایی عیب یابی را تا حدی به دست آورد. این آموزش، به صورت عملی و روی یک روتربورد میکروتیک پیاده سازی خواهد شد.
دوره آموزش پایه ای روتربردهای میکروتیک MikroTik MTCNA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا فرج اله پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایه ای روتربردهای میکروتیک MikroTik MTCNA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

حوب

ابوالفضل

به نظرم خوب نبود، مدرس خیلی با عجله تدریس کردند و گاهی شفافیت وجود نداشت، گاهی طیفی از مخاطبین اطلاعات کاملا اندک و حتی در حد صفر نسبت به مبحث دارند( مثلا همین میکروتیک) و مدرس باید این رو در نظر بگیرند که همه چیز رو با شفافیت و کامل توضیح داده و یاد بدهند. ممنون.

شهرام

تدریس خوبی داشتند ولی در زمینه عملی کم کار شده بود.

یونس

از این آموزش در کارهام استفاده کردم از فرادرس ممنونم.

علی

من با روتر کار کردم و می دیدم که چیزایی که میگن واقعا درست و کاربردیه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی