اطلاعات دوره
آموزش نویز Electromagnetic interference و حفاظت در برابر آن
مسیر آموزشی

آموزش نویز Electromagnetic interference و حفاظت در برابر آن

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی خالقی4.4
  • زمان:1 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شاید تاکنون ایجاد نویز در نمایشگرها یا بلندگوها توسط دستگاه های دیگر، مانند تلفن همراه را بسیار تجربه کرده باشیم، به طور کلی یک سیگنال که به صورت ناخواسته وارد محیط می شود را نویز می نامند و می تواند به تداخل یک سیگنال با سیگنال اطلاعات اشاره کند که مانع درک سیگنال مورد نظر می شود. نویز می تواند به صورت نویز صوتی، حرارتی، الکتریکی و… باشد که نویز الکتریکی خود شامل انواع مختلفی است که در این فرادرس به آن پرداخته خواهد شد. در صنعت برق، نویز الکتریکی عامل بسیاری از تداخل ها و مشکلات در عملکرد مناسب سیستم ها است که نیازمند شناسایی صحیح و مقابله با تاثیرگذاری آن است. در این فرادرس، به بررسی نویز (EMI (Electromagnetic interference، منابع تولید آن، روش های مقابله با نویز و نیز سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) مدارات الکترونیک قدرت پرداخته خواهد شد.
دوره آموزش نویز Electromagnetic interference و حفاظت در برابر آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی خالقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نویز Electromagnetic interference و حفاظت در برابر آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

بسیار خلاصه و ضعیف تدریس شده و بصورت کاربردی ارائه نشده. میتوانست خیلی کاربردی همراه با شبیه سازی فیلتر emi طراحی کند ولی...

یاسر

خوب بود و البته خیلی ساده و معمولی

علی

خیلی مفید بود

فاطمه

تشکر میکنم از شما به خاطر مطلب خیلی خوبی ارائه کردید. محتوا برای من مفید و کاربردی هست.

علیرضا

با تشکر - تا حد خوبی کار ام جلو رفت با این آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی