اطلاعات دوره
آموزش میدان ها و امواج
مسیر آموزشی

آموزش میدان ها و امواج

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی شاهی4.7
  • زمان:10 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای درک نحوه عملکرد آنتن ها و مدارات فرکانس بالا، به دانش پایه ای با نام میدان ها و امواج نیاز داریم که معمولا به صورت یک درس سه واحدی در دانشگاه ها تدریس می شود. این درس کلید ورود به دنیای مخابرات میدان است. هدف از این فرادرس، مطرح کردن مباحث پایه ای مخابرات میدان شامل سه دسته اصلی: موج تخت، خط انتقال و موج برها است و همچنین مخاطب بتواند با استفاده از این آموزش و حل کردن مثال هایی که در آن ارائه می شود، درک کاملی نسبت به آن ها پیدا کند و تلاش شده است تا از درگیری بیش از حد با ریاضیات خودداری شود و بر مفاهیم فیزیکی میدان ها و امواج تکیه شود، در نتیجه به جای آن که مخاطب با ریاضیات سنگین دچار سردرگمی شود، مفاهیم اصلی را درک می کند.
دوره آموزش میدان ها و امواج دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی شاهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میدان ها و امواج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

برای کلاس آنلاین قابل قبول بود. ولی مطالب در این کرس هست خیلی گستردس ولی در کل من راضی بودم.

امیرحسین

استاد من با این آموزش پیش نرفته بود و سرفصل هایی که نیاز داشتم متفاوت بود، بهتر بود منبع رو بدونیم که از چه رفرنسی استفاده شده.

محمد

مدرس شیوه بیان خوبی دارند ولی از نرم افزار استفاده نشده بود. اگه میشه تو یه نرم افزار هم شبیه سازیش کنه به درک بهتر موضوع کمک میشه. استاد تسلط داشتند.

مرضیه

با تدریس مدرس دارم پیش میرم، واقعا عالی و تکمیل بود.

محمد

تا جایی که دیدم خوب بود. در خصوص گرایش مخابرات لطفا آموزش های بیشتری بذارید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی