اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار هومر – طراحی و مدیریت مصرف انرژی با HOMER
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار هومر – طراحی و مدیریت مصرف انرژی با HOMER

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرشید فروتن4.2
  • زمان:5 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار HOMER که توسط دپارتمان ملی انرژی تجدیدپذیر آمریکا در سال 2009 به وجود آمده است، با داشتن کتابخانه کاملی از انواع مراجع تولید توان و تکنولوژی‌های مربوط به آن، در عین سادگی، امکانات بی‌نظیری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. شی‌گرا‌ بودن، گرافیک فوق‌العاده زیبا و عدم نیاز به برنامه‌نویسی، از دیگر مشخصات این نرم‌افزار است که موجب سادگی و روان ‌بودن کار با آن شده است. در تمام بخش‌های این آموزش سعی شده است که با زبان ساده و استفاده اندک از لغات تخصصی، مطالب منتقل گردد تا تمامی مخاطبین از هر قشری بتوانند از آن استفاده کنند. برای یادگیری بهتر، ابتدا از طریق محاسبات دستی و اشاره به مفاهیم اساسی اقتصاد‌ مهندسی، شما سازوکار عملکردی نرم‌افزار را درک می‌کنید و پس از ورود به فضای نرم‌افزار، عملا این نتایج را مشاهده می‌کنید.
دوره آموزش نرم افزار هومر – طراحی و مدیریت مصرف انرژی با HOMER دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرشید فروتن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار هومر – طراحی و مدیریت مصرف انرژی با HOMER را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر محمد

خیلی پر بار بود تمام نکات رو مطرح کردند مطلب تو ذهنم موند.

امین

خیلی خوب بود کامل توضیح داده بودند مطالب رو از اول خیلی قشنگ به جلو می بردند پیش زمینه ها رو به صورت تئوری به پیش برده و در نرم افزار به صورت عملی اجرا میکردند.

امیر علی

خوب بود، توضیحات خوبی داشتند کلیات اصلی و چیزای اصلی کار رو به خوبی میگفتند و کارم رو راه انداخت

شایان

کیفیت آموزش خیلی خوب بود و من 7 یا 8 ساله که مخاطب فرادرس هستم، به نظرم یه کم تازگیا قیمت ها زیاد شده و این برای ما شرایطو سخت می کنه.

امیرحسین

شدیداا توصیه نمی شود. خیلی سریع از بخش ها گذر کرده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی