اطلاعات دوره
آموزش ماشین های الکتریکی 3
مسیر آموزشی

آموزش ماشین های الکتریکی 3

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا پیرجمادی4.6
  • زمان:11 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه ماشین های الکتریکی نقش بسیار مهمی را در زندگی بشر ایفا می کنند. درس ماشین های الکتریکی 3 به عنوان یک درس سه واحدی در دانشکده های برق برای رشته مهندسی برق - قدرت تدریس می شود. در این فرادرس تمرکز اصلی بر روی ژنراتورهای سنکرون و ترانسفورماتور سه فاز است. در این درس ابتدا مفاهیم مربوط به ماشین های دوار آموزش داده شده است. سپس ماشین های سنکرون مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته شده است و در درس آخر ترانسفورماتور سه فاز بررسی شده است. در این درس سعی شده است که مفاهیم به طور کامل آموزش داده شود و یک مرجع کاملی برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق قدرت باشد.
دوره آموزش ماشین های الکتریکی 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین های الکتریکی 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید رضا

به نظرم فرادرس خیلی باید روی کیفیت صدا و تصویر بیشتر کار کنه.

رضا

رشته من برق بوده و در زمان تحصیلم تهیه کردم خیلی کاربردی بود.

سجاد

بیان استاد خوب بود آموزش هم خوب بود ولی یکم سرفصل ها با محتویات مغاییرت داشت.

فرشاد

خوب بود، همچنین فایل های pdf کیفیت خیلی خوبی داشت.

نادر

هر آموزشی که دیدید مهندس پیرجمادی ارائه کرده رو بخرید... با خیال راحته راحت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی