اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار PSCAD برای شبیه سازی سیستم های قدرت
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار PSCAD برای شبیه سازی سیستم های قدرت

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عفت ندری5
  • زمان:4 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توسعه سیستم‌های قدرت، نیاز به ابزار شبیه‌سازی قدرتمند و با دقت بالا اهمیت فراوانی یافته است. نرم‌افزار PSCAD‎ با بیش از ۴۰ سال توسعه مداوم در این زمینه به جایگاه مهمی دست یافته است. نرم‌افزار PSCAD‎ جهت بررسی و مطالعه حالت‌های گذرای سیستم‌های قدرت بسیار قدرتمند ظاهر شده و یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی در این زمینه است. در  این نرم‌افزار به سادگی می‌توان سیستم را شبیه‌سازی و مدل‌سازی کرد و از امکانات بالای نرم‌افزار بهره‌مند شد. PSCAD‎ یکی از نرم‌افزارهای تخصصی رشته مهندسی برق است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که در یک محیط گرافیکی، سیستم قدرت خود را شبیه‌سازی و تحلیل کرده و به پاسخ‌های حالت گذرا و حالت پایدار آن دست یابد.
دوره آموزش نرم افزار PSCAD برای شبیه سازی سیستم های قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عفت ندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار PSCAD برای شبیه سازی سیستم های قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

آموزش نسبتا خوبی بود یکم باید عملی تر تدریش بشه من تجربه ۲۰ سالمو دارم میگم تو این جا باید بیشتر رو صاعقه کار بشه اصلا کاش یه آموزش جداگانه بزارید.

اصغر

مباحث جالب و کاربردی خوبی داشت.

نیما

از نظر تخصصی نکاتی داره که هیچ جایی این مباحث رو آموزش ندادند.

rezafahmi

سلام. عنوان آموزشی بسيار عالی است. ممنون از سايت عالی تون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی