اطلاعات دوره
آموزش سیستم های مخابرات نوری
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های مخابرات نوری

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس تصمیم داریم راجع به سیستم های مخابرات نوری و منبع نوری صحبت کنیم. انواع سوئیچ های نوری، مالتی و دی مالتی پلکسرها، نوع کارکردشان در سیستم های مخابرات نوری و همچنین راجع به مبدل های طول موج یا مدولاتورها و آشکارسازها بررسی می شوند. اینکه اصلا چه کاربردی دارند و چرا باید در سیستم های مخابرات نوری استفاده شوند. در واقع هدف ما در سیستم های مخابرات نوری انتقال نور با بهترین کیفیت و کمترین تلفات و بهترین سرعت است که با بررسی انواع سیستم ها به این موضوع رسیدگی می کنیم.
دوره آموزش سیستم های مخابرات نوری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هانیه سلیم زاده خاتونی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های مخابرات نوری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

کلا خوب بود، آموزش ها واقعا خوب بود و تدریس مدرس مناسب بود.

کوروش

نحوه بیان و مواردی که بیان میشه رضایت بخش هست. من که راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی