اطلاعات دوره
آموزش مبانی ICT آی سی تی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی ICT آی سی تی – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین بهبودی4.4
  • زمان:6 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به شکلی ارائه خواهد شد که برای دانشجویان ICT, IT، مخابرات و همچنین برای عموم علاقه مندان و کسانی که هر روز از اینترنت، شبکه های مخابراتی و فناوری های مرتبط با آن ها استفاده می کنند، مفید باشد. در این فرادرس، ابتدا با اصلی ترین مفاهیم که از سیستم و شبکه شروع می شود، آموزش را شروع می کنیم و با به روز ترین و پرکاربردترین آن ها که شامل سیستم های تلفن همراه، اینترنت اشیا و تاثیراتی که این فناوری ها بر ابعاد مختلف زندگی روزمره دارند، آموزش را به پایان می رسانیم. در فرایند این آموزش از منابع معتبر استفاده شده تا مخاطبین در صورت نداشتن پیش زمینه، مشکلی در یادگیری نداشته باشند.
دوره آموزش مبانی ICT آی سی تی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین بهبودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی ICT آی سی تی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میلاد

اموزش خوبیه راضی هستم ازش

فاطمه

واقعا توضیحات کامل وقابل فهم وساده بود. تشکر از شما، واقعا ازسیستم آموزشی راضی بودم و از پایه توضیح می دادند.

جواد

در حد افراد مبتدی و ناآشنا به مبانی ICT گفته شده و قطعا نیاز به مباحث تکمیلی دارد.

فاطمه

با سلام. خدا قوت. بسیار عالی. بینهایت سپاسگزارم. پاینده و موفق باشید

احمد

از نظر مبانی خوب بود ولی باید تکمیلی بحث هم ارائه بشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی