اطلاعات دوره
آموزش چیلر در برق و کنترل های تاسیسات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش چیلر در برق و کنترل های تاسیسات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به ضرورت ایجاد فضای مطبوع جهت آسایش انسان در اماکن آموزشی، مسکونی صنعتی و… همچنین انجام فرایندهای حرارتی و برودتی و انجماد خانگی - صنعتی، نیاز مبرم کشور به تربیت نیروهای انسانی کارآمد که دانش مربوط به این رشته را با توانایی های کاربردی آن به صورت توام داشته باشند، احساس می شود. هدف این آموزش شناخت انواع مدارات کنترل در سیستم های تهویه مطبوع تبرید است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آموزش چیلر در برق و کنترل های تاسیسات را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش چیلر در برق و کنترل های تاسیسات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهنوش شجیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چیلر در برق و کنترل های تاسیسات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فقط

ایول خوب توجیه شدم ممنون

محمدامین

یکی از بدترین آموزش هایی بود که دیدم، متاسفانه مدرس عمدتا اسلایدهارو از رو میخوند.

کشاورز

عالی

میلاد

سلام خیلی خوب ب مبحث چیلر پرداخت،ای کاش از تصاویر واقعی از قسمت های مختلف اون بیشتر استفاده میکرید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی